måndag 19 december 2011

Nu är det jul igen!

Jaha, nu kommer snön då äntligen!
De nyinköpta "Mountain running" skorna fick visa vad de gick för två gånger i helgen.

En ganska angenäm känsla att lämna över en snusande bebis till pappan, ge sig ut i snögloppet, in till en brasa och lite glögg. Sedan in i bastun med en öl och efter det väntade Emils underbara lammgryta!
Emil fick också till lite träning, han drog Linus och Melker i pulkor i trädgården. Snacka om högintensivt!
Men jo Nils är ju bara 11 veckor så det är klart att det känns lite i fogarna. Jag vet också att det går över efter en eller två dagars vila. Det som känns mest är ju ändå knät. Det är ju först nu som jag har börjat testa vad  det egentligen håller för. Det knäpper och knakar och låser sig lite ibland men det ska ju också vara "normalt" 15 månader efter helrenovering av korsbandet.

Efter nyår blir det till att träffa sjukgymnasten igen för att återuppta rehabträningen.
Kanske 2012 blir det år då vi (jag) får åka till Fontainebleau skadefri!
Då j-vlar ska jag ha revanch på den här....

Får se om jag hade rätt i att skylla på knät eller nåt annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.