lördag 8 september 2012

Husvagnen

Vår fina (läs gamla, slitna, sunkiga men ack så älskade) husvagn får komma ut och röra på sig igen.
Tack vare ett bröllop, Emil och Kristina, får vi ytterligare ett tillfälle att dra iväg med vår " mysmobil".
Kanske är det mina barndoms somrar kanske är det min bisarra böjelse för lukten av fukt och gammal broccoli jag vet inte vad men husvagnslivet har en speciell plats i mitt hjärta. Som tur är verkar samtliga familjemedlemmar hålla med. Eftersom barns största behov i allmänhet är att vara nära sina föräldrar är det inte så svårt att förstå dem. Och eftersom den här mammans största behov är att röra på sig passar det ju perfekt med ett pyttelitet mobilt hem. Linus kikar ibland ut genom fönstret på morgonen och säger
-Jaha, var det här vi var. Jag skulle bara kolla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.