söndag 30 mars 2014

Stormstegsvår


Nu är det klätterväder. 
Jag s.k.i.t.e.r. i om problemet har legat i sol hela dagen och sloprarna är så där mysigt ljumna. Då kan jag klättra. 
Vi besökte ett nygammalt ställe och borstade lite nytt. 

Emil på nytur. 

klättrade lite, tröstade ledsen "bakis" sjuåring som fick fel färg på tallriken till plättarna,
 klättrade skithögt och läskigt men enligt ryktet Uppsalas finaste 6a. Jag vet inte om jag håller med, jag var för rädd för att njuta. Den låg iaf. fint i em. solen. 
Febern håller i sig men tandvärken känns åtminstone knappt efter en Ipren. 
Sedan bjudna på middag med lek hos goa vänner. 


Idag sommarhjul på bilen så att vi kan brumma iväg med ekipaget, och trädgårdsarbete mera grillning. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.