onsdag 23 maj 2012

Fontanfilm

Nu kommer den kanske något långa filmen från Fontan (11.5 min). Det bjuds på en del sends, barnbus och trevlig musik. För den som ändå tröttnar rekommenderar jag en liten räkneövning:
- Hur många handavtorkningar på byxorna under klättring syns i filmen?

Det var ofta suboptimalt stick, men det gick rätt bra ändå. Vad vi inte visar är alla de problem som vi inte kom upp för. Högst upp på min lista inför nästa besök står nog Little Karma i Isatis och Retour aux sources i 95.2. Fina problem som jag var hyfsat nära på. Kanske kan jag klippa ihop en liten förnedringsfilm från Little Karma senare. Det ser ju rätt kul ut när man är nästan helt uppe och sedan hasar ned för den rätt flacka toppen. Det är dock inte så skönt. Ömma revben och lite mindre skinn på armen blev resultatet. Konstigt att man vill dit igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.